Bezorging of levering
- 1. Welke bezorgmethodes zijn er?
- 2. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
- 3. Zijn alle prijzen inclusief btw?
- 4. Bezorgen jullie ook in het buitenland?
- 5. Mijn bestelling is niet geleverd.
- 6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
- 7. Kan ik een bestelling afhalen?
- 8. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
- 9. Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?
Retourneren
Betaalmogelijkheden
Garantie en klachten
- 13. Hoe kan ik een klacht melden over een product?
- 14. Ik heb een onjuist of beschadigd product ontvangen.
- 15. Wat is de garantie?
1. Welke bezorgmethodes zijn er?
PostNL bezorging aan huis of u kunt uw bestelling afhalen bij een PostNL locatie.
2. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bij Brocante Bloemen zijn € 5,95 incl. btw, de verzendkosten voor een brievenbus cadeau is € 3,95 incl. btw
Voor bestellingen minder dan € 35,- incl. btw (excl. brievenbus cadeaus) zijn de verzendkosten € 6,95 incl. btw.
Bij bestellingen boven de € 75,00 incl. btw zijn de verzendkosten gratis.
Voor België zijn de verzendkosten € 8,95 incl. btw, voor bestellingen minder dan € 35,- incl. btw zijn de verzendkosten € 10,89 incl. btw
Bij bestellingen boven de € 125,00 incl. btw zijn de verzendkosten gratis.
De verzendkosten worden automatisch berekend in de winkelwagen. (Voor België worden de verzendkosten berekend in het bestel proces).
3. Zijn alle prijzen inclusief btw?
Alle prijzen op Brocantebloemen.nl zijn inclusief btw.
4. Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Momenteel bezorgen we alleen in Nederland en België, mocht dit in de toekomst veranderen dan wordt dit bekend gemaakt op de website.
5. Mijn bestelling is niet geleverd.
De specifieke afleverdatum van een bestelling is op te zoeken met de Track & Trace code die per e-mail naar je is toegestuurd. Deze e-mail ontvang je zodra het pakket is verzonden.
Ben je niet thuis bij bezorging?
De bezorger zal, indien mogelijk je bestelling bezorgen bij de buren of deze kan de kan de volgende dag afgehaald worden bij een PostNL afhaalpunt.
Bestelling niet bezorgd.
Neem contact op met PostNL als een bestelling niet is thuisbezorgd. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op, dan kunnen wij het proberen te achterhalen waar de bestelling is.
6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De specifieke afleverdatum van een bestelling is op te zoeken met de Track & Trace code die per e-mail naar je is toegestuurd. Deze e-mail ontvang je zodra het pakket is verzonden.
7. Kan ik een bestelling afhalen?
Het is helaas niet mogelijk een bestelling af te halen.
8. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dit kan in het bestel proces opgegeven worden.
9. Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?
Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen we het adres voor je wijzigen, neem hiervoor contact met ons op via 0111-850432.
10. Hoe kan ik mijn product retourneren of de aankoop herroepen?
Ben je niet tevreden over een product of heb je iets verkeerds ontvangen, neem dan direct contact met ons op.
Op bloem- en groendecoraties is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten, op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing.
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in ontvangst is genomen.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons eerst op de hoogte stellen om de overeenkomst te herroepen.
Je kunt hiervoor gebruikmaken van ons retour formulier.
Voeg dit formulier bij jouw retourzending omdat retourzendingen met dit formulier sneller in behandeling kunnen worden genomen.
De geretourneerde artikelen dienen onbeschadigd, ongebruikt en in originele verpakking te zijn.
Bewaar het verzendbewijs van de retourzending tot deze volledig is verwerkt. Zonder bewijs van verzending kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld.
Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.
We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.
Kosten voor het terugzenden van jouw artikelen zijn voor eigen rekening.
Lees meer over retouren bij de algemene voorwaarden.
11. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
iDEAL, Bankoverschrijving, Credit card, Apple Pay, Bancontact of Belfius via Stg Mollie Payments
12. Kan ik ook achteraf betalen?
Dit is momenteel niet mogelijk, mocht dit in de toekomst wijzigen dat wordt dit op BrocanteBloemen.nl vermeld.
13. Hoe kan ik een klacht melden over een product?
Neem contact met ons op (klik hier om contact op te nemen), dan zorgen we voor een passende oplossing.
14. Ik heb een onjuist of beschadigd product ontvangen.
Neem dan gelijk contact met ons op (klik hier om contact op te nemen), dan zorgen we voor een passende oplossing.
15. Wat is de garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.
Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op.